{"id":857,"date":"2014-04-02T13:57:48","date_gmt":"2014-04-02T12:57:48","guid":{"rendered":"https:\/\/www.teleforwarding.de\/?p=857"},"modified":"2014-10-14T13:15:57","modified_gmt":"2014-10-14T12:15:57","slug":"andern-der-zielrufnummer","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.teleforwarding.de\/blog\/andern-der-zielrufnummer\/","title":{"rendered":"\u00c4ndern der Zielrufnummer"},"content":{"rendered":"
Wie \u00e4ndere ich meine Zielrufnummer?<\/p>\n
Downloaden Sie den IVR Manager<\/a> und loggen Sie ein. Verwenden Sie dazu unsere Demo Logindaten.<\/p>\n <\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Login: demo DE<\/p>\n Password: demo<\/p>\n <\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n 1. Klicken Sie in der \u00dcbersicht auf Extension<\/p>\n <\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n 2. Zielrufnummer, auf die weitergeleitet werden soll per Doppelklick ausw\u00e4hlen<\/p>\n <\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n 3. \u00c4ndern Sie den Status von Unavailable auf Available<\/p>\n <\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n 4. Best\u00e4tigen Sie Ihre Eingabe mit einem Klick auf OK.<\/p>\n Danach werden Sie sehen, dass nun zwei Rufnummern aktiv geschaltet sind.<\/p>\n <\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Um nun Ihre \u201ealte\u201c Zielrufnummer zu deaktivieren, wiederholen Sie die Schritte 1-4<\/strong><\/p>\n <\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/a><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n